dinsdag 1 maart 2011

Welkom!

Welkom op de blog pagina van Lievelingstaarten!
Voor unieke en handgemaakte verjaardagstaarten, geboortetaarten, dooptaarten, kindertaarten, bruidstaarten, gelegenheidstaarten en cupcakes ben je bij mij op het goede adres.
Als je op de extra pagina's met foto's (het tabblad boven in beeld) klikt kun je voorbeelden van mijn creaties zien.
Recepten kun je vinden op de derde pagina, deze zal ik regelmatig aanvullen met overheerlijke nieuwe ontdekkingen.
Uiteraard kun je een taart of cupcakes bij mij bestellen. Vanaf 6 personen. Je kunt zelf aangeven wat voor thema je leuk vindt, welke kleuren je mooi vindt, welke vullingen je lekker vindt enz. enz.
Ook is het mogelijk bij mij in Eindhoven een workshop taartdecoratie te volgen.
Voor meer info neem contact met me op via: lievelingstaarten@live.nl

2 opmerkingen:

  1. Hoi Godelieve,

    Wat leuk dat we nu al je creaties kunnen bewonderen. En ik weet uit ervaring dat ze er niet alleen prachtig uitzien, maar ook heerlijk smaken! Groetjes, Stéphanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog! Wat heb je toch al ontzettend veel mooie taarten gemaakt. Leuk hoor! X Annika

    BeantwoordenVerwijderen